عنوان گروه خبري / اخبار جلسات شورا .
  • ساعت : ۰۹:۴۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ 
  • کد خبر : ۸۸۹۳
نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر وحیدیه با حضور اعضای شورا در محل دفتر شورا برگزار شد.

991.jpg

پیرو دعوت‌نامه شماره 507/30 مــورخ 08/08/1402 ؛  نود و نهمین  جلسه علنی دوره ششم شورای اسلامی شهر وحیدیه روز  سه شنبه  9 ماه  1402 رأس ساعت 00:10 به ریاست جناب آقای ششدهی راد و  با حضور اعضای شورا با قرائت قرآن کریم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر  در سالن جلسات رسمی شورا تشکیل  و جلسه وارد دستور كار گرديد .

در نطق پیش از دستور جلسه ، ابتدا رئیس محترم شورای اسلامی شهر با ذکر صلوات و عرض خیرمقدم به حضار فرارسیدن گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده ، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی ، آرزومندم با الگو قرار دادن این بزرگ مرد بتوانیم سهم خود را در اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی و توسعه و سازندگی شهر ایفا نماییم.

ریاست محترم شورا در ادامه گزارشی از جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت یوم ا... سیزدهم آبان شهر وحیدیه که در دفتر امام جمعه محترم برگزار شده ارائه که مقرر گردید مراسم راهپیمایی یوم ا... سیزدهم آبان ماه با حضور دانش آموزان مدارس شهر راس ساعت 9 صبح  از میدان شاهد شروع و با برنامه های شاد و متنوع و اجرای سرود و سخنرانی در محل سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد.

در ادامه هر یک از اعضای شورا در خصوص مسائل و مشكلات شهر وحیدیه مسائلي را مطرح نمودند و مقرر شد هفته آینده ، دومین جلسه شهر امید و بررسی طرح های پیشنهادی در محل دفتر شورا برگزار گرددد.

در ادامه جلسه رسمی شورا با 1  بند از لوایح ارسالی از سوی شهرداری وحیدیه در دستور کار قرار گرفت و  اعضای شورا به تبادل‌نظر در خصوص این لوایح پرداختند.

 

دستور جلسات:

ردیف

دستور جلسه

نظر کمیسیون ذیربط

شماره جلسه

تاریخ جلسه

1.

دستورالعمل تقسيط مطالبات شهرداري از اشخاص حقيقي و حقوقي

در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تأیید شد.

340

07/08/1402

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0