رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر وحیدیه، بهمناسبت فرارسیدن **هفتم مهرماه، روز ملی آتشنشانی و ایمنی،** این روز را به تمامی آتشنشانان تبریک گفتند.

**متن پیام به شرح زیر است:**
"پیامبر اکرم (ص): **«مَنْ رَدَّ عَادِيَةَ مَاءٍ أو عَادِيَةَ نَارٍ فَلَهُ أجرُ شَهيدٍ.»** (هرکه سیلابی یا شعله آتش را بازگرداند، پاداش شهید را دارد.)"
هفتم مهرماه، روز آتشنشانی و خدمات ایمنی، فرصتی ملی برای قدردانی از تلاشهای شبانهروزی و ترویج فرهنگ ایمنی است. این روز، زمان نکوداشت حماسهآفرینیهای آتشنشانانی است که با ازخودگذشتگی و ایثار، همچون فرشتگان نجات، در لحظات خطر به یاری هموطنان میشتابند.
ما یاد و خاطره **شهدای گرانقدر آتشنشان**، بهویژه ایثارگران **فاجعه ساختمان پلاسکو**، را که اوج شجاعت و فداکاری را به نمایش گذاشتند و به مقام والای شهادت نائل آمدند، گرامی میداریم.
بدینوسیله، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از خدمات شبانهروزی کلیه آتشنشانان خدوم کشور، علیالخصوص آتشنشانان فداکار شهر وحیدیه، که همواره آماده خدمت و جانفشانی هستند، سپاسگزاری نموده و این روز بزرگ را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض مینمایند.
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه