• ساعت : ۱۰:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۷/۰۷ 
  • کد خبر : ۹۶۵۷
پیام تبریك رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی

رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر وحیدیه، به‌مناسبت فرارسیدن **هفتم مهرماه، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی،** این روز را به تمامی آتش‌نشانان تبریک گفتند.

unnamed.jpg

**متن پیام به شرح زیر است:**

"پیامبر اکرم (ص): **«مَنْ رَدَّ عَادِيَةَ‌ مَاءٍ أو عَادِيَةَ‌ نَارٍ فَلَهُ أجرُ شَهيدٍ.»** (هرکه سیلابی یا شعله آتش را بازگرداند، پاداش شهید را دارد.)"

هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرصتی ملی برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و ترویج فرهنگ ایمنی است. این روز، زمان نکوداشت حماسه‌آفرینی‌های آتش‌نشانانی است که با ازخودگذشتگی و ایثار، همچون فرشتگان نجات، در لحظات خطر به یاری هم‌وطنان می‌شتابند.

ما یاد و خاطره **شهدای گرانقدر آتش‌نشان**، به‌ویژه ایثارگران **فاجعه ساختمان پلاسکو**، را که اوج شجاعت و فداکاری را به نمایش گذاشتند و به مقام والای شهادت نائل آمدند، گرامی می‌داریم.

بدین‌وسیله، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از خدمات شبانه‌روزی کلیه آتش‌نشانان خدوم کشور، علی‌الخصوص آتش‌نشانان فداکار شهر وحیدیه، که همواره آماده خدمت و جان‌فشانی هستند، سپاسگزاری نموده و این روز بزرگ را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایند.

                                                                                                                                رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وحیدیه

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0